Sprawdzony gadżet reklamowy – kalendarz trójdzielny

Jest wiele sposobności, aby reklamować firmę. Narzędzia marketingowe umożliwiają działania na wielu płaszczyznach. Przeprowadzane są kampanie promocyjne za pomocą przekazu multimedialnego albo w sposób tradycyjny.

Promocja może odbywać się za pomocą materiałów drukowanych o charakterze promocyjnym a także informacyjnym. Taką rolę odgrywają broszury firmowe czy ulotki. Innym sprawdzonym sposobem jest stosowanie gadżetów reklamowych, które są wręczane klientom lub grupie docelowej. W ten sposób następuje wzmocnienie istniejących już relacji biznesowych a także pozyskiwanie nowych klientów. W roli gadżetu reklamującego firmę świetnie sprawdzają kalendarze trójdzielne.
Praktyczny upominek dla klienta
Gadżet reklamowy powinien być przede wszystkim estetycznie wykreowany. Jeżeli nie przyłożymy się do jego wykonania, może wywołać reakcje negatywne, co niekorzystnie wpłynie na wizerunek naszej firmy w oczach osoby obdarowanej. Warto więc dołożyć starań, ażeby gadżety były zrealizowane z materiałów najwyższej jakości. Inną zasadniczą cechą jest funkcjonalność. Wyłącznie upominki funkcjonalne i praktyczne są w stanie z dobrym skutkiem pełnić rolę marketingową, czyli wypromować naszą firm, utrwalać jej pozytywny wizerunek i zwiększać rozpoznawalność marki.
Kalendarz trójdzielny – o czym trzeba pamiętać?
Głównie kalendarz trójdzielny dla firm powinien być zaprojektowany według indywidualnego projektu, który poza intersującej szaty graficznej, która przyciąga wzrok, zawiera też elementy tożsamości wizualnej firmy, a zatem: logo, nazwa i dodatkowe znaki firmowe. Trzeba natomiast zacząć od podstawowych informacji na temat tego rodzaju kalendarza. Jest to kalendarz ścienny, który posiada charakterystyczny układ. Składa się z kilku elementów, które pełnią różnorakie funkcje. Od góry tworzy go tak zwana główka, czyli część przeznaczona na treści reklamowe. To właśnie tutaj umieszcza się logo i ewentualnie inne treści związane z działalnością firmy. Popularne są kalendarze trójdzielne z zdjęciami, które ukazują naszą firmę w lukratywnym świetle. Bez względu jednak czy do projektu zostaną użyte zdjęcia czy grafiki ta część powinna odznaczać się oryginalności i spójną kompozycją. Z marketingowego punktu widzenia jest to najważniejszy szczegół kalendarza reklamowego.
Sprawdź tutaj: sprawdź kto ma w swojej ofercie kalendarz trójdzielny dla firm.